/

Serpico Trading, un business in crestere double digit, spre 31 de milioane lei

Bucuresti, 15 Februarie 2024 - pentru Serpico Trading, companie detinatoare de branduri proprii si distribuitor de marci internationale, anul 2023, in care a aniversat 30 de ani de existenta, a fost un an in care adaptabilitatea la contextul si modificarile pietei, rapiditatea in reactii, intelegerea mediului de business, au facut diferenta si au reusit sa conduca la o cifra de afaceri de 30,94 milioane lei, in crestere cu 32% versus anul 2022.

Anul 2023 a reprezentat pentru Serpico Trading aniversarea celor 30 de ani de activitate, aniversare marcata de o evoluție bună a rezultatelor de business ale companiei. 2023 a fost un an al schimbarilor, cu modificari in comportamentul de consum al românilor, cum ar fi un downtrade/migrarea catre produse mai ieftine, catre private label, contractia pe valoarea cosului de cumparaturi in zona de alimente, reducerea frecventei de achizitie, cresterea costurilor , dar toate acestea au fost provocari care ne-au facut sa cautam si sa gasim solutiile optime.

În acest context, Serpico Trading a gasit mixul optim intre promotiile de pret, campaniile promotionale cu premii si investitiile in constructie de brand, pentru a raspunde cerintelor consumatorilor si pentru a se alinia strategiei de dezvoltare.

Portofoliul Serpico Trading este impartit, in mod echilibrat, in 47% produse ambientale (conserve) si 53% produse cu temperatura controlata (congelate si refrigerate).

Categoria de produse congelate a inregistrat o crestere in volume de cca. 15% in 2023 versus 2022, brandurile proprii DeFish si Best Meat (burgeri de vita, burta de vita) inregistrand cresteri double digit, precum si brandul de inghetata italiana Tonitto.

In zona de produse ambientale o performanta buna, in volume, au inregistrat si brandurile Del Monte (conservele de fructe si sucurile), fiind cel mai prolific brand din categorie, brandul de ulei de masline extravirgin Olitalia, precum si brandul de conserve de ton SIBLOU.

In segmentul de lactate, Kerrygold, brandul de unt irlandez si branza cheddar, a inregistrat de asemenea o crestere in volume. Acesta a fost si cel mai afectat in ceea ce priveste cresterile de pret de la furnizor si de inflatia care a marcat puternic categoria.

Pe majoritatea brandurilor, cresterea in volume s-a datorat cresterii distributiei, atat numerice cat si ponderate, lansarii de produse noi (sucurile Del Monte, amestecul de legume mexican O’Green) , refreshment-ului la nivel de imagine ambalaje precum si mentinerii investitiilor in brand.

Top 4 branduri in portofoliu SERPICO Trading este ocupat de brandurile DeFish, Kerrygold, Siblou si O’Green. Toate aceste 4 branduri au beneficiat si de o comunicare sustinuta catre clientul final, mixata de asemenea cu promotii de pret. Comunicarea in online, in social media si in campanii digitale, a favorizat si cresterea consistenta pe achizitiile online, de unde reiese potentialul mare oferit de acest canal.

“Consistenta, adaptabilitatea la piata, flexibilitatea, inovatia si mentinerea unui optim in materie de investitii in brand, in comunicare, toate acestea ne-au ajutat sa obtinem aceasta crestere a cifrei de afaceri. Optimizarea portofoliilor, deschiderea de noi categorii, au fost plusuri care au contribuit la obtinerea acestor rezultate si ne-au ajutat sa crestem in mod sanatos” a declarat Gabriel Simion, Director General Serpico Trading.

Dezvoltarea sustenabilă a companiei a fost de asemenea una din preocuparile managementului, care a directionat investiții consistente în zona produselor ecofriendly, cu certificari, precum si intr-un proiect de panouri fotovoltaice, la ambele depozite.

Despre Serpico

Serpico Trading SRL este o companie de renume pe piaţa românească de import şi distribuţie de produse alimentare si in acelasi timp este o companie detinatoare de branduri. Printre marcile internationale distribuite de companie se numără: Siblou, Kerrygold, Del Monte, Olitalia, Tonitto, Sera, Bonduelle si Hortex. Compania are în portofoliu de asemenea și brandurile proprii O’Green, DeFish, Best Meat. Compania Serpico Trading şi-a dezvoltat o reţea performantă de logistică pentru distribuţia de produse alimentare proaspete, dar şi pentru cele refrigerate şi congelate; aceasta detine 2 depozite proprii in Otopeni, jud Ilfov, unul de temperatura ambientala si unul cu temperatura controlata.

Calitatea serviciilor noastre este confirmată şi de certificatul ISO 9001şi de aprecierea UKAS–Quality Management.

Add a Comment

Your email address will not be published.