Cresterea veniturilor companiei in T1 cu 54%: brandul propriu DeFish, brandul international Del Monte si uleiul de masline Olitalia, motoarele dezvoltarii
mai 22, 2024
/
Cresterea veniturilor companiei in T1 cu 54%: brandul propriu DeFish, brandul international Del Monte si uleiul de masline Olitalia, motoarele dezvoltarii
Bucuresti, 21 Mai 2024 - Serpico Trading, companie detinatoare de branduri proprii si distribuitor de marci internationale, anunta o crestere semnificativa a veniturilor in trimestrul 1 din acest an, cu 54% versus perioada similara din 2023, crestere datorata performantelor brandurilor proprii, printre care se numara DeFish, a brandului cu recunoastere internationala Del Monte, precum si a uleiului de masline extra virgin Olitalia si nu numai. Cifra de afaceri atinsa la final de T1 2024 este de 10,318 milioane lei .
Performanta brandurilor Serpico: DeFish, DEL Monte si Olitalia
În contextul economic din acest prim trimestru, in care au existat provocari legate de inflatie precum si de piata muncii, de anumite plafonari de preturi, dar si cu oportunitati legate de cererea interna, Serpico Trading a reusit sa navigheze printre acestea, sa-si consolideze pozitia in piata si sa se concentreze pe extinderea distributiei si dezvoltarea portofoliului.
In total portofoliu de produse Serpico Trading, gama de ambientale (conserve) - cum sunt brandurile de conserve de ton DeFish, conservele de fructe Del Monte, uleiul de masline Olitalia si nu numai - a avut o pondere de 61% si a fost cea care a generat cea mai mare crestere a veniturilor.
Gama de produse congelate (cu temperatura controlata) a inregistrat si ea cresteri, motorul de dezvolare fiind brandul DeFish, cu produsele tractor din gama somonului norvegian DeFish.
Gama de produse Kerrygold, cu untul irlandez si branza cheddar, a inregistrat de asemenea o crestere in valoare de 27% in T1 2024 versus perioada similara din 2023, in conditiile in care pretul untului a fost plafonat.
„Suntem multumiti de performanta brandurilor noastre precum si a brandurilor internationale din portofoliu, în acest trimestru,” a declarat dl Gabriel Simion, CEO Serpico Trading. „Aceasta crestere demonstrează nu doar puterea și atractivitatea produselor noastre, ci si angajamentul nostru continuu fata de calitate, inovație, consistenta si adaptabilitate. Continuam sa ne concentram pe dezvoltarea si diversificarea portofoliului nostru, pentru a raspunde nevoilor in continua schimbare ale consumatorilor.”
Pe majoritatea brandurilor, cresterea in valoare s-a datorat mixului de factori: extinderea distributiei, atat numerice cat si ponderate, investitii constante in comunicare si in brand, lansari de produse noi (sucurile Del Monte) precum si refreshment-ului la nivel de imagine ambalaje.
Dezvoltarea sustenabilă a companiei a fost de asemenea una din preocuparile managementului, care a directionat investiții consistente în zona produselor ecofriendly, cu certificari, precum si intr-un proiect de panouri fotovoltaice, la ambele depozite.
Despre Serpico
Serpico Trading SRL este o companie de renume pe piaţa românească de distribuţie de produse alimentare si in acelasi timp este o companie detinatoare de branduri. Printre marcile internationale distribuite de companie se numără: Del Monte, Siblou, Kerrygold, Olitalia, Tonitto, Sera, Bonduelle si Hortex. Compania are în portofoliu de asemenea și brandurile proprii O’Green, DeFish, Best Meat. Compania Serpico Trading şi-a dezvoltat o reţea performantă de logistică pentru distribuţia de produse alimentare proaspete, dar şi pentru cele refrigerate şi congelate; aceasta detine 2 depozite proprii in Otopeni, jud Ilfov, unul de temperatura ambientala si unul cu temperatura controlata.
Calitatea serviciilor noastre este confirmată şi de certificatul ISO 9001şi de aprecierea UKAS–Quality Management.
Performanta brandurilor Serpico: DeFish, DEL Monte si Olitalia
În contextul economic din acest prim trimestru, in care au existat provocari legate de inflatie precum si de piata muncii, de anumite plafonari de preturi, dar si cu oportunitati legate de cererea interna, Serpico Trading a reusit sa navigheze printre acestea, sa-si consolideze pozitia in piata si sa se concentreze pe extinderea distributiei si dezvoltarea portofoliului.
In total portofoliu de produse Serpico Trading, gama de ambientale (conserve) - cum sunt brandurile de conserve de ton DeFish, conservele de fructe Del Monte, uleiul de masline Olitalia si nu numai - a avut o pondere de 61% si a fost cea care a generat cea mai mare crestere a veniturilor.
- DeFish a continuat sa castige popularitate datorită extinderii distributiei precum si campaniilor de marketing dezvoltate. Campaniile nationale precum si concursurile cu premii au generat o expunere sporita, o crestere a vizibilitatii, generand un nivel ridicat de implicare, stimuland achizitiile și fidelizând clientii.
- Olitalia, brand recunoscut pentru uleiul de masline extra virigin, a beneficiat de o extindere a distributiei in retailul modern, consolidandu-si poziția ca un brand de încredere pentru consumatori.
- Del Monte, cunoscut pentru conservele de fructe premium, a inregistrat o creștere a vânzărilor datorită campaniilor de marketing eficiente și expansiunii în noi segmente de piață. Campaniile nationale de marketing, cu premii atractive, au generat o crestere a notorietatii brandului in Romania, precum si o stimulare a achizitiilor in ideea testarii gamei de produse.
Gama de produse congelate (cu temperatura controlata) a inregistrat si ea cresteri, motorul de dezvolare fiind brandul DeFish, cu produsele tractor din gama somonului norvegian DeFish.
Gama de produse Kerrygold, cu untul irlandez si branza cheddar, a inregistrat de asemenea o crestere in valoare de 27% in T1 2024 versus perioada similara din 2023, in conditiile in care pretul untului a fost plafonat.
„Suntem multumiti de performanta brandurilor noastre precum si a brandurilor internationale din portofoliu, în acest trimestru,” a declarat dl Gabriel Simion, CEO Serpico Trading. „Aceasta crestere demonstrează nu doar puterea și atractivitatea produselor noastre, ci si angajamentul nostru continuu fata de calitate, inovație, consistenta si adaptabilitate. Continuam sa ne concentram pe dezvoltarea si diversificarea portofoliului nostru, pentru a raspunde nevoilor in continua schimbare ale consumatorilor.”
Pe majoritatea brandurilor, cresterea in valoare s-a datorat mixului de factori: extinderea distributiei, atat numerice cat si ponderate, investitii constante in comunicare si in brand, lansari de produse noi (sucurile Del Monte) precum si refreshment-ului la nivel de imagine ambalaje.
Dezvoltarea sustenabilă a companiei a fost de asemenea una din preocuparile managementului, care a directionat investiții consistente în zona produselor ecofriendly, cu certificari, precum si intr-un proiect de panouri fotovoltaice, la ambele depozite.
Despre Serpico
Serpico Trading SRL este o companie de renume pe piaţa românească de distribuţie de produse alimentare si in acelasi timp este o companie detinatoare de branduri. Printre marcile internationale distribuite de companie se numără: Del Monte, Siblou, Kerrygold, Olitalia, Tonitto, Sera, Bonduelle si Hortex. Compania are în portofoliu de asemenea și brandurile proprii O’Green, DeFish, Best Meat. Compania Serpico Trading şi-a dezvoltat o reţea performantă de logistică pentru distribuţia de produse alimentare proaspete, dar şi pentru cele refrigerate şi congelate; aceasta detine 2 depozite proprii in Otopeni, jud Ilfov, unul de temperatura ambientala si unul cu temperatura controlata.
Calitatea serviciilor noastre este confirmată şi de certificatul ISO 9001şi de aprecierea UKAS–Quality Management.
Articole recente
admin-ser/0 Comments
Serpico Trading, un business in crestere double digit, spre 31 de milioane lei
admin-ser/0 Comments