/

Produsele Del Monte intră în portofoliul de branduri globale al Serpico Trading

Compania Serpico Trading a anunțat adăugarea Del Monte în portofoliul său de branduri globale şi începutul unui parteneriat strategic cu compania care deţine brandul. „Începând cu luna mai 2022, toate produsele din portofoliul Del Monte, unul dintre cei mai mari producători de conserve de fructe şi legume la nivel global (cu un portofoliu variat ce conține conserve de ananas, de piersici, cocktailuri de fructe şi produse pe bază de roșii) vor fi distribuite de compania Serpico Trading la nivel național, acoperind toate canalele de distribuție”, se arată într-un comunicat de presă.   “Prin acest parteneriat strategic cu brandul global ne consolidăm extinderea, precum şi optimizarea fluxurilor logistice şi de distribuție. De asemenea, consolidăm şi principalele valori ale companiei: inovația şi dinamismul precum şi portofoliul de branduri cu tradiție şi notorietate în piață, la nivel global. Ne propunem realizarea unei distribuții omnichannel, deci atât la nivel offline în marii retaileri, cât şi la nivel online”, a declarat Gabriel Simion, Director General al Serpico Trading.   "Del Monte Fresh Produce este unul dintre cei mai importanți producători şi distribuitori de fructe şi legume proaspete precum şi la conservă. Produsele Del Monte sunt distribuite în întreaga lume şi brandul este un simbol al inovației, diversității, calității şi prospețimii produselor, de peste 135 de ani. Del Monte Fresh Produce deține propriile plantații şi fabrici în întreaga lume şi își propune, prin controlul total al procesului (de la plantare, la ambalarea produsului), să asigure o calitate premium, prospețimea şi cel mai bun gust pentru produsul final. Del Monte este un brand modern cu multă istorie în spate, pentru care sustenabilitatea este o practică de management care ghidează activitățile zilnice, la nivel global. La nivel global în 2019, compania Del Monte Fresh Produce, cu cele două divizii, de food şi fresh, avea peste 36.000 de angajați şi o cifră de afaceri de peste 4 miliarde USD", se mai arată în comunicatul transmis de Serpico. Pe piaţa românească, produsele Del Monte au pătruns în primăvara anului 2018 şi au fost distribuite de compania Del Monte România, care avea în portofoliu sucuri necarbonatate din fructe, fructe congelate pentru smoothie şi salate şi îngheţată. Ulterior, distribuţia produselor Del Monte în România a fost preluată de altă companie, până în luna mai 2022. Serpico Trading este de 28 de ani o companie de renume pe piaţa românească de import şi distribuţie de produse alimentare, având in portofoliu atât branduri internaționale cât și branduri proprii de produse ambientale, refrigerate și congelate: Del Monte, Kerrygold, Siblou, DeFish, O'Green, Olitalia, Best Meat, Tonitto, Bonduelle şi altele.

Add a Comment

Your email address will not be published.